Veelgestelde vragen
Algemene vragen
-
Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
Onze garantie is afhankelijk van welk product je aankoop. Kijk eventjes bij onze producten en we verschaffen je de benodigde informatie. Of neem even contact op met onze klantendienst. -
Hoe verloopt het plaatsen van een bestelling?
Een bestelling plaatsen is zéér eenvoudig. Alvast een drie-stappenplan hoe je te werk gaat. 1. Log in op je molecule-account. Nog geen account? Geen probleem, registreer je eventjes. 2. Ga naar het gewenste product en druk op “toevoegen aan winkelmandje” 3. Druk op “checkout”, kies je leverdatum, betaal en ontvang je product binnenkort! -
Betaalmogelijkheden
Bankcontact, maestro, creditkaart en paypal zijn de meest voorkomende betaalmogelijkheden bij molecule. Kom je liever langs bij de winkel om cash te betalen? Of eerder een overschrijving? Dat is zeker mogelijk! Bij iedere checkout kan je je eigen voorkeur aan betalen kiezen.
Bestelling
-
Hoe verloopt het plaatsen van een bestelling?
Een bestelling plaatsen is zéér eenvoudig. Alvast een drie-stappenplan hoe je te werk gaat. 1. Log in op je molecule-account. Nog geen account? Geen probleem, registreer je eventjes. 2. Ga naar het gewenste product en druk op “toevoegen aan winkelmandje” 3. Druk op “checkout”, kies je leverdatum, betaal en ontvang je product binnenkort! -
Bestellingen wijzigen of annuleren
Per ongeluk het verkeerde product besteld? Geen zorgen, bij molecule bieden wij een functioneel annulatie systeem aan. Probeer er tijdig bij te zijn! Is je pakjes nog in het magazijn, kan je simpelweg annuleren onder je account. Is je pakketje al verzonden? Neem dan eventjes contact met ons op. -
Voorraadstatus
Bij onze producten heb je verschillende statussen. Tijdelijk uitverkocht: Onze producten komen nog terug in het magazijn, maar door hun immense succes zijn ze tijdelijk niet verkrijgbaar. Niet meer verkrijgbaar: Deze producten zijn niet meer beschikbaar. Pre-order: Door hun grote populariteit zijn deze producten tijdelijk uitverkocht. Pre-order alvast en het moment dat we je aankoop in stock hebben, verzenden we je deze naar jou. Bestel vandaag, morgen thuis: We hebben alles in voorraad. Doe een bestelling en morgen heb je je product in huis.
-
Is mijn bestelling goed geregistreerd?
Wanneer je op "checkout" drukt zal je een mailtje ontvangen om te bevestigen dat je aanko(o)p(en) goed geregistreerd zijn.
Betaling
-
Betaalmogelijkheden
Bankcontact, maestro, creditkaart en paypal zijn de meest voorkomende betaalmogelijkheden bij molecule. Kom je liever langs bij de winkel om cash te betalen? Of eerder een overschrijving? Dat is zeker mogelijk! Bij iedere checkout kan je je eigen voorkeur aan betalen kiezen.
Verlanglijstje
-
Hoe maak ik een verlanglijstje?
Bij een product heb je de mogelijkheid iets toe te voegen aan je winkelwagentje. Of je voegt iets toe aan je verlanglijstje. Producten uit die lijst kan je later toevoegen aan je winkelwagen.
Garantie
-
Hoeveel garantie heb ik op mijn product?
Onze garantie is afhankelijk van welk product je aankoop. Kijk eventjes bij onze producten en we verschaffen je de benodigde informatie. Of neem even contact op met onze klantendienst.